Meer dan 10 jaar helpen wij bedrijven hun financiële en branding doelstellingen te bereiken. Onum is een waarden-gedreven SEO bureau toegewijd.

CONTACTEN
Marketing

5 tips om de productiviteit van uw mkb op te voeren

Het onderwerp productiviteit staat centraal in elke onderneming. Maar voor kleine en middelgrote ondernemingen, vooral als ze snel groeien, wordt het een must! Tijdsbesparing is belangrijk om de resultaten van uw kmo te verbeteren, maar ook op vele andere vlakken: medewerkers motiveren, hen in staat stellen zich beter te concentreren op belangrijke zaken, hen in staat stellen de uitdagingen aan te gaan die ze zichzelf hebben opgelegd...

Om u te helpen in uw zoektocht naar productiviteit, heeft Salesforce zojuist een whitepaper uitgebracht: " 5 productiviteitstips die elke KMO moet weten". Het gerenommeerde softwarebedrijf geeft waardevolle praktische adviezen die gemakkelijk in uw bedrijf kunnen worden toegepast. KMO's illustreren de tips ook door feedback te geven en uit te leggen hoe zij hun wendbaarheid en flexibiliteit hebben vergroot.

Wil je een voorproefje voor je erin duikt? Wij bieden u een voorproefje van de tips die in de whitepaper zijn ontwikkeld.

  1. Gebruik de juiste hulpmiddelen We doen geen zaken meer op dezelfde manier als 20 jaar geleden. De manieren van uitwisselen zijn geëvolueerd, de mogelijkheden die de instrumenten bieden om de betrekkingen met klanten en prospects te verbeteren zijn nog nooit zo sterk geweest. Door het maximum uit uw CRM-oplossing te halen, kunnen kmo's niet alleen kostbare tijd besparen, maar ook relevanter werken!
  2. Verbind al uw gegevens op één platform Gegevens: gegevens en het juiste gebruik ervan zijn van essentieel belang geworden voor het volgen van het traject van de klant en het opbouwen van een duurzame relatie met hem. De vraag rijst hoe u uw verschillende instrumenten moet integreren, zodat u over een samenhangend en compleet ecosysteem kunt beschikken. Het is tijd om al uw instrumenten te koppelen en een 360°-visie op uw gegevens te hebben!
  3. Efficiënter werken gemakkelijker gezegd dan gedaan! Als u uw instrumenten eenmaal aan elkaar hebt gekoppeld, is het de kunst om ze goed te gebruiken. Uw CRM kan u in staat stellen bepaalde scenario's te automatiseren, waardoor u kostbare tijd bespaart. En hoe meer uw tools verbonden zijn met uw CRM (uw mailbox, bijvoorbeeld), hoe meer automatiseringsscenario's u zult hebben!
  4. Ga mobiel Mobiel: In slechts enkele jaren heeft de mobiele telefoon het gewonnen van de desktop, of het nu is voor het checken van e-mail of voor reclame-uitgaven. Een strategie die uw mobiele werknemers in staat stelt productief te blijven met hun telefoon, dankzij de centralisatie van gegevens in de cloud, is een echte troef.
  5. Vereenvoudiging van de rapportage Nu er zoveel gegevens beschikbaar zijn, wordt het steeds belangrijker te bepalen welke informatie u echt nodig hebt. Verkeer, conversiepercentage, aantal verzamelde leads... Maak een lijst van uw belangrijkste indicatoren, houd uw gegevens up-to-date en automatiseer het opstellen van rapporten! Zo kunt u gemakkelijk prioriteiten stellen en hebt u een duidelijk overzicht van de belangrijkste informatie.

Auteur

Digitale groei

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *