Meer dan 10 jaar helpen wij bedrijven hun financiële en branding doelstellingen te bereiken. Onum is een waarden-gedreven SEO bureau toegewijd.

CONTACTEN
Gepubliceerd
07 juni 2019
Categorie
Optimalisatie / Media
klant
Oceanthemes

01. De uitdaging en oplossing

O Een van de belangrijkste beslissingen die eigenaars van startende ondernemingen moeten nemen, is of zij al dan niet aan SEO willen doen. Een veel voorkomende overweging is de kosten van het investeren in een SEO-campagne versus de mogelijke opbrengsten. Een andere is de ontmoedigende lijst van SEO terminologie, die nieuwkomers in de e-commerce en website scene kan overweldigen. Als u een nieuwe online ondernemer bent, maar nog niet overtuigd bent van de voordelen van SEO, dan is dit artikel iets voor u! Hier zijn enkele van de redenen waarom SEO belangrijk is en waarom u het als marketingtechniek zou moeten overwegen. SEO is minder duur dan andere online marketing benaderingen. Het biedt ook hogere beloningspercentages in vergelijking met andere technieken, zoals social media marketing, pay-per-click advertising en e-mailmarketing. Hoewel u misschien een aanzienlijk bedrag moet uitgeven om de initiële SEO planning en processen te dekken die website ontwerp, programmering en strategieën omvatten, kunt u er zeker van zijn dat u snellere en meer lange termijn resultaten krijgt.

"Ik kan je niet de formule voor succes geven, maar wel de formule voor mislukking.
Het is: Probeer het iedereen naar de zin te maken.
- Herbert Bayard Swope

02. Werkproces

Een SEO-onderdeel dat off-site SEO wordt genoemd, zorgt ervoor dat gebruikers van externe pagina's of van sociale media uw website kunnen vinden. Geoptimaliseerd zijn voor SEO verhoogt het potentieel van de site om klanten te trekken van andere platforms dan de zoekmachine. Wanneer u bijvoorbeeld inhoud en links naar uw pagina op Facebook of Twitter plaatst, kunt u uw website promoten en meer klanten aantrekken. Een van de hoofddoelen van SEO is om het doelpubliek aan te trekken via organische zoekopdrachten. Het aantal bezoekers van uw site beïnvloedt uw verkoop en abonnementen. Het bevordert ook de marketing van uw producten en diensten. Meer inkomend verkeer is altijd goed voor het bedrijfsleven, want het staat gelijk aan meer conversiemogelijkheden.

Sommige SEO-gerelateerde tools zoals de Google Keyword Planner en Google Analytics bieden kwantitatieve gegevens om u te helpen uw markt te begrijpen, de trends te analyseren, en de stand van uw concurrenten te kennen. Het helpt u populaire en waardevolle trefwoorden te identificeren, zodat u kunt beslissen hoe u uw inhoud moet structureren of herzien.

03. Perfect resultaat

De toepassing van SEO-strategieën helpt u om hoger te scoren op de resultatenpagina van de zoekmachine (SERP). Dit betekent dat wanneer uw doelklanten zoeken naar producten en diensten die uw branche aanbiedt, zij waarschijnlijk uw website zullen vinden. Wanneer u herhaaldelijk op de SERP verschijnt, worden gebruikers zich bewust van uw site en uw bedrijf. Dit verhoogt de kans dat potentiële klanten op uw webpagina's terechtkomen. SEO is minder duur dan andere online marketing benaderingen. Het biedt ook hogere beloningspercentages in vergelijking met andere technieken, zoals social media marketing, pay-per-click advertising en e-mailmarketing.